onsdag 15 december 2010

101215

Vi har varit på mamma-bebis-träff på morgonen/förmiddagen. Vilket utmärkt sätt att börja denna onsdag på. Härliga mammor & barn och god fika...bäst att njuta av varje stund av mammalivet, snart väntar andra tider...

Lillprinsen tar sig en tupplur och så snart jag fått igång elden i vedspisen, ska jag ut till stallet och mocka. Om man bortser från mössen, är stallet ett bra ställe att vara på om man behöver fundera. Och det behöver jag göra - dagens stora frågor är: ska vi satsa på en overall eller jacka/termobyxa till lillprinsen OCH när ska jag bestämma mig för att måla hatt- & skohyllan i hallen?

Lika bra att bege sig ut med en gång! Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Perfekt att ha ett "tänkar-ställe"! Jag har också ett par målarprojekt liggande. Lätt att det blir just liggande men nån gång ska man väl ta tag i det, gäller bara att bestämma sig!

    Nu har jag lagt in bilder på vårt nya kök!

    Kram,Emma

    SvaraRadera